ОБРАЗНО-ПЛАСТИЧНІ ПОШУКИ У ТВОРЧОСТІ ЮРІЯ БІЛЕЯ

Галина Хорунжа, аспірантка ЛНАМ
Нове осмислення та спроба інваріантного розкриття емблематики першоелементів стали однією з виразних особливостей мистецькихпроєктів Юрія Білея. Так, перші експерименти з інтерпретацією атрибутики предметного буття сучасного соціуму, їхнього знаково-емблематичного виміру отримали логічне продовження у поступовій кристалізації образної мови та зверненні до універсальних символів і лаконічних форм. У цьому контексті доцільно звернутися до інсталятивного проєкту «Початок. Кінець. Початок. Кінець» (Львів, «Музей ідей», 2011), адже саме тут автор акцентує увагу на ролі межового в бутті, варіативності цього явища, його візуальному та інспіраційномупотенціалі. Варто звернути увагу на те, що автор декларує й потребу акцентуації на деформаційних процесах у трактуванні архетипів та бінарних опозицій.

Книга 25 №4 2011