ЛОДМИЛА КОРЖ- РАДЬКО

Оксана Гаврош-Погуляй, мистецтвознавець
Важко провести чітку роздільну лінію між графікою і живописом мисткині. Одне перетікає в інше і часом майже невід’ємне від другого. Творча манера мисткині витончена, вишукано лінеарна та декоративна.
Її образи статичні. Ідея спокою та ідеальної тиші панує в усіх елементах композицій: цятах, лініях, тональному тлі, колірній стриманості. Якщо постає потреба відтворити рух, то народжується фактурне тло, де кожна «крапка і кома» підтримують загальний композиційний синтаксис твору. Якщо це пейзаж, то динаміку виявляють гострокутні перетини вертикальних та горизонтальних ліній. Людська постать формує в композиції особливе середовище, де лінійна перспектива не відіграє найменшої ролі: якщо це інтер’єр, то бачимо в ньому один-два реальні предмети.